- -

Un estudio de intervención en la comprensión lectora orientada a tareas

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Un estudio de intervención en la comprensión lectora orientada a tareas

Show full item record

Vivó Ortiz, YA. (2012). Un estudio de intervención en la comprensión lectora orientada a tareas. http://hdl.handle.net/10251/43324.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/43324

Files in this item

Item Metadata

Title: Un estudio de intervención en la comprensión lectora orientada a tareas
Author:
Director(s): Labrador Piquer, María Josefa
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Servicio de Alumnado - Servei d'Alumnat
Read date / Event date:
2012-07-27
Issued date:
Abstract:
[ES] Se trata de un estudio en comprensión lectora basado en la intervención sobre la propia comprensión de la tarea del texto. Ha sido realizado a estudiantes de 12-14 años.


[EN] This work is a study on reading comprehension which consists on an intervention in the comprehension of the reading task. It has been carried out by 12-14 years old students.
Subjects: Comprensión , Lectora , Intervención , Reading , Comprehension , Intervention
Copyrigths: Cerrado
degree: Máster Universitario en Lenguas y Tecnología-Màster Universitari en Llengües i Tecnologia
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record