- -

Videojuego Beast’s Retreat en Unity con C# integrando RT-DESK: Interfaz y Editor

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Videojuego Beast’s Retreat en Unity con C# integrando RT-DESK: Interfaz y Editor

Show full item record

Martínez Gómez, S. (2014). Videojuego Beast’s Retreat en Unity con C# integrando RT-DESK: Interfaz y Editor. http://hdl.handle.net/10251/43438.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/43438

Files in this item

Item Metadata

Title: Videojuego Beast’s Retreat en Unity con C# integrando RT-DESK: Interfaz y Editor
Author: Martínez Gómez, Santiago
Director(s): Mollá Vayá, Ramón Pascual
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2014-09-30
Issued date:
Abstract:
Videojuego Beast’s Retreat en Unity con C# integrando RT-DESK: Interfaz y Editor es un PFC que corresponde a una de las dos partes del desarrollo del juego Beast’s Retreat creado con mi compañero Javier Baixauli. Desarrollado ...[+]
Subjects: Videojuego , Unity , 3D , Interfaz , Editor , C# , RT-DESK , Tower Defense
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
degree: Ingeniería Informática-Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record