- -

Coffee Market in China: Trends & Consumer Strategies. A Coffee industry Market Research of a Traditional Tea-Drinking Country

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Coffee Market in China: Trends & Consumer Strategies. A Coffee industry Market Research of a Traditional Tea-Drinking Country

Mostrar el registro completo del ítem

Zhang, N. (2014). Coffee Market in China: Trends & Consumer Strategies. A Coffee industry Market Research of a Traditional Tea-Drinking Country. http://hdl.handle.net/10251/44210.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44210

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Coffee Market in China: Trends & Consumer Strategies. A Coffee industry Market Research of a Traditional Tea-Drinking Country
Autor:
Director(es): Miguel Molina, Mª Del Rosario De
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha difusión:
Fecha acto/lectura: 2014-07-15
Resumen:
With the rapid development of China economy, the coffee market is now soaring and more and more companies are going to join it. To get a clear sight and some ideas of the market, here comes the paper. This paper consists ...[+]
Palabras clave: China , Coffee industry , Coffee culture , Tea culture , Coffee consumption behavior , Comportamiento en el consumo de café , , Cultura del té , Café , Cultura del café , Industria del café
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Titulación: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió d'Empreses, Productes i Serveis
Tipo: Tesis de máster

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem