En aquest projecte podrem veure el procés i desenvolupament d'una peça audiovisual
realitzada dintre del Màster de Postproducció Digital de la Universitat Politècnica de
València.
Es pretén crear, mitjançant estratègies ...[+]
En aquest projecte podrem veure el procés i desenvolupament d'una peça audiovisual
realitzada dintre del Màster de Postproducció Digital de la Universitat Politècnica de
València.
Es pretén crear, mitjançant estratègies creatives, narratives i artístiques un producte
de promoció turística de la Fira de Tots Sants de Cocentaina. Consisteix en un espot
d'un minut de duració en el que podrem veure englobades les distintes zones que hi
ha a la Fira. A través de l'ús del 3D per capes d'Adobe After Effects, s'ha creat un
viatge en primera persona per l'interior de la Fira en el que l'espectador podrà
assabentar-se de les múltiples ofertes gastronòmiques i comercials que ofereix
aquesta.
La Fira rep més de mig milió de visitants cada any en els dos dies de durada. Amb
l'espot es pretén augmentar el seu potencial turístic a Internet.
El món 2.0 ens ofereix la possibilitat d'arribar a l'altra part del planeta i es per això que
hi haurà tres versions de l'anunci: en valencià, en castellà i en anglès.
La part de postproducció ha sigut elaborada a programes com Adobe Photoshop,
Adobe Illustrator, Adobe After Effects i Logic. La combinació d'aquests softwares m'ha
permès desenvolupar una tècnica de la que també parlarem en aquest treball.
[-]
In this project we will be able to see the process and development of an audiovisual
piece made in the Digital Postproduction Master’s Degree of the Polytechnic University
of Valencia.
It aims to generate a product ...[+]
In this project we will be able to see the process and development of an audiovisual
piece made in the Digital Postproduction Master’s Degree of the Polytechnic University
of Valencia.
It aims to generate a product to promote tourism in the “Fira de Tots Sants Cocentaina”
with creative, artistic and narrative strategies. It’s a publicity spot that lasts a minute, in
which we can see the different areas you may find in the fair. Using 3D layers in Adobe
After Effects, a first-person journey through the interior of the fair has been created, in
which the viewer will learn about it’s different culinary and commercial offerings.
The fair receives more than half a million visitors each year in two days. This spot
wants to promote potential tourism on the internet. This 2.0 world offers us the
possibility to reach the other side of the planet and that is why three versions have
been made: One in valencian, one in spanish and finally another in English. The part of
post was created with programs like Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After
Effects and Logic. The combination of these softwares has allowed me to develop a
technique which is also discussed in this paper.
[-]
|