- -

IT enabled service delivery innovation from quality perspective

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

IT enabled service delivery innovation from quality perspective

Mostrar el registro completo del ítem

Lin, Y.; Tsai, P.; Ha, N. (2014). IT enabled service delivery innovation from quality perspective. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 1(1):17-52. https://doi.org/10.4995/muse.2014.2191

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44641

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: IT enabled service delivery innovation from quality perspective
Autor: Lin, Yao-Chin Tsai, Ping-Heng Ha, Nhu-Hang
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The objective is to understand how information and service quality to influence of IT enabled service (ITeS), then to enhance service delivery innovation (SDI). This study bases ITeS to elaborate two research questions ...[+]
Palabras clave: Information technology enabled services , Service delivery innovation , Information quality , Service quality
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2014.2191
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2014.2191
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem