Casamayor, G. (ed.) (2008). La formación on-line. Una mirada integral sobre el e-learning, b-learning. Barcelona: Graó.
Chapelle, C. A. (2001). Computer Application in Second Language Acquisition. doi:10.1017/cbo9781139524681
Davies, G. et al. (2009). Introduction to Computer Assisted Language Learning (CALL). Module 1.4. In G. Davies (ed.), Information and Communications Technology for Language Teachers (ICT4LT). Slough: Thames Valley University. http://www.ict4lt.org/en/en_mod1-4.htm.
[+]
Casamayor, G. (ed.) (2008). La formación on-line. Una mirada integral sobre el e-learning, b-learning. Barcelona: Graó.
Chapelle, C. A. (2001). Computer Application in Second Language Acquisition. doi:10.1017/cbo9781139524681
Davies, G. et al. (2009). Introduction to Computer Assisted Language Learning (CALL). Module 1.4. In G. Davies (ed.), Information and Communications Technology for Language Teachers (ICT4LT). Slough: Thames Valley University. http://www.ict4lt.org/en/en_mod1-4.htm.
Felix, U. (2001). A multivariate analysis of students’ experience of web based learning. Australasian Journal of Educational Technology, 17(1). doi:10.14742/ajet.1770
Guitert, M. (2001). Los entornos de ense-anza y aprendizaje virtuales en las puertas del siglo XXI, in M. Trenchs (ed.), Nuevas tecnologías para el autoaprendizaje y la didáctica de lenguas, Lleida: Editorial Milenio.
Kern, R., Ware, P., & Warschauer, M. (s. f.). Network‐Based Language Teaching. Encyclopedia of Language and Education, 1374-1385. doi:10.1007/978-0-387-30424-3_105
Majó, J. and Marqués, P. (2002). La revolución educativa en la era Internet. Barcelona: Praxis.
Romero, F. (2012). Anàlisi didàctica i crítica del web per a l'autoaprenentatge del català a través del web. Michigan: Proquest.
[-]