- -

The interdisciplinary approach in textbooks: A study on energy issues

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

The interdisciplinary approach in textbooks: A study on energy issues

Mostrar el registro completo del ítem

Martín Gámez, C.; Prieto Ruz, T.; Muñoz Gallego, AR. (2014). The interdisciplinary approach in textbooks: A study on energy issues. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 1(2):90-109. doi:http://dx.doi.org/10.4995/muse.2014.2264.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44804

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The interdisciplinary approach in textbooks: A study on energy issues
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
In a globalized and constantly changing world, education must be continuously updated. This requirement plays a major role in scientific and technological education, since technology may under goes significant changes in ...[+]
Palabras clave: Interdisciplinary contents , Energy issues , Secondary Education , Textbooks
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2014.2264
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://polipapers.upv.es/index.php/MUSE/article/view/2264/3394
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem