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The interdisciplinary approach in textbooks: A study on energy issues

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The interdisciplinary approach in textbooks: A study on energy issues

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Martín Gámez, C.; Prieto Ruz, T.; Muñoz Gallego, AR. (2014). The interdisciplinary approach in textbooks: A study on energy issues. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 1(2):90-109. https://doi.org/10.4995/muse.2014.2264

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44804

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Metadatos del ítem

Título: The interdisciplinary approach in textbooks: A study on energy issues
Autor: Martín Gámez, Carolina Prieto Ruz, Teresa Muñoz Gallego, Antonio Roman
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In a globalized and constantly changing world, education must be continuously updated. This requirement plays a major role in scientific and technological education, since technology may under goes significant changes ...[+]
Palabras clave: Interdisciplinary contents , Energy issues , Secondary Education , Textbooks
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2014.2264
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2014.2264
Tipo: Artículo

References

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Edwards, M., Gil, D., Vilches, A. & Praia, J. (2004). La atención a la situación del mundo en la educación científica. Ense-anza de las Ciencias, 22 (1), 47-64. [+]
Bliss, J., Monk, M. & Ogborn, J. (1983). Qualitative Data Analysis for Educational Research. London: Croom-Helm.

Delors, J. (1996). La educación encierra un tesoro. México: Ediciones UNESCO.

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