- -

Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL

Mostrar el registro completo del ítem

Fernández Fontecha, A. (2014). Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL. 23-32. doi:http://dx.doi.org/10.4995/rlyla.2014.2077.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44858

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
Content and Language Integrated Learning (CLIL) is a widely researched approach to foreign language learning and teaching. One of the pillars of CLIL is the concept of motivation. Some studies have focused on exploring ...[+]
Palabras clave: Motivation , EFL receptive vocabulary , Content and Language Integrated Learning (CLIL) , Time of instruction
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
DOI: 10.4995/rlyla.2014.2077
Versión del editor: http://polipapers.upv.es/index.php/rdlyla/article/view/2077/3180
Patrocinador:
Ministerio de Ciencia e Innovación (FFI2010-19334/FILO)
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem