- -

Las estrategias gráficas de persuasión en las cabeceras de series. Norteamérica vs España

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Las estrategias gráficas de persuasión en las cabeceras de series. Norteamérica vs España

Show full item record

Garrido Veganzones, A. (2014). Las estrategias gráficas de persuasión en las cabeceras de series. Norteamérica vs España. http://hdl.handle.net/10251/44887

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/44887

Files in this item

Item Metadata

Title: Las estrategias gráficas de persuasión en las cabeceras de series. Norteamérica vs España
Author:
Director(s): Pastor Castillo, Francisco Javier montagu
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2014-09-29
Issued date:
Abstract:
El trabajo de fin de master tiene como objetivo analizar las cabeceras en las series de televisión como elemento de persuasión para el espectador. A raíz de esta investigación se interpretaran las funciones que tienen ...[+]


The objetive of this thesis is the assay of openings in the television series as an element of persuasion to the viewer. Following this investigation were interpreted the functions that have openings for television ...[+]


El treball de fi de màster té com a objectiu analitzar les capçaleres en les sèries de televisió com a element de persuasió per a l'espectador. Arran d'aquesta investigació s'interpretaren les funcions que tenen els ...[+]
Subjects: Persuasión , Cabecera , Openings , Series televisivas , Series norteamericanas , Series españolas , Cabeceras televisivas
Copyrigths: Cerrado
degree: Máster Universitario en Postproducción Digital-Màster Universitari en Postproducció Digital
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record