- -

Breaking gender stereotypes in technology education: Developing strategies in the English classroom

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Breaking gender stereotypes in technology education: Developing strategies in the English classroom

Mostrar el registro completo del ítem

Pérez Sabater, C.; Pérez Sabater, ML. (2013). Breaking gender stereotypes in technology education: Developing strategies in the English classroom. English for Specific Purposes World. 14(38):1-14. http://hdl.handle.net/10251/46947

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/46947

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Breaking gender stereotypes in technology education: Developing strategies in the English classroom
Autor: Pérez Sabater, Carmen Pérez Sabater, María Luisa
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Recent research on gender issues has highlighted the scarcity of women in technology education. The need to close the gender gap in these university studies has been addressed by administrations and professionals in ...[+]
Palabras clave: ELT , ESP , Technology education , Simulation , Gender discrimination
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
English for Specific Purposes World. (issn: 1682-3257 )
Editorial:
TransEarl Co Ltd.
Versión del editor: http://esp-world.info/Articles_38/Abstracts/Perez-Sabater_Breaking_gender_stereotypes.htm
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem