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Enjoy-IT!: A platform to integrate entertainment services

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Enjoy-IT!: A platform to integrate entertainment services

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Navarro Salvador, MA.; Sánchez Calzón, AB.; Fernández Llatas, C.; Meneu, T. (2011). Enjoy-IT!: A platform to integrate entertainment services. International Journal of Ambient Computing and Intelligence. 3(4):1-8. doi:10.4018/jaci.2011100101

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/49686

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Metadatos del ítem

Título: Enjoy-IT!: A platform to integrate entertainment services
Autor: Navarro Salvador, María Amparo Sánchez Calzón, Ana Belén Fernández Llatas, Carlos Meneu, Teresa
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Aplicaciones de las Tecnologías de la Información - Institut Universitari d'Aplicacions de les Tecnologies de la Informació
Fecha difusión:
Resumen:
The evolution of the Internet has been spectacular in recent decades. However, the Internet is still a linear scenario, focused on showing contents and dissociated from the physical world. On the other hand, there are many ...[+]
Palabras clave: AmI , Entertainment Services , Environmental Sensors , Ontology Services , Serious Games , Services Choreography , Social Network , Environmental sensor , Social Networks , Design , Virtual reality , Internet
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
International Journal of Ambient Computing and Intelligence. (issn: 1941-6237 ) (eissn: 1941-6245 )
DOI: 10.4018/jaci.2011100101
Editorial:
IGI Global
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.4018/jaci.2011100101
Tipo: Artículo

References

Fernández, C., Lázaro, J. P., & Benedí, J. M. (2009). Workflow Mining Application to Ambient Intelligence Behavior Modeling. In Proceedings of Universal Access in HCI, Part II (HCII 2009) (LNCS 5615, pp. 160-167).

Fernández, C., Mocholí, J. B., Moyano, A., & Meneu, T. (2010). Semantic Process Choreography for Distributed Sensor Management. Paper presented at the International Workshop on Semantic Sensor Web (SSW 2010).

Ritterfeld, U. (2009). Serious Games. doi:10.4324/9780203891650

Sánchez, M. (2007, September 19-21). Buenas Prácticas en la Creación de Serious Games (Objetos de Aprendizaje Reutilizables). Paper presented at the IV Simposio Pluridisciplinar sobre Diseño, Evaluación y Desarrollo de Contenidos Educativos Reutilizables (SPDECE 2007).

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