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Non-steady state modeling of wheel-rail contact problem

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Non-steady state modeling of wheel-rail contact problem

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Guiral, A.; Alonso, A.; Baeza González, LM.; Giménez, J. (2013). Non-steady state modeling of wheel-rail contact problem. Vehicle System Dynamics. 51(1):91-108. doi:10.1080/00423114.2012.713499

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/52777

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Metadatos del ítem

Título: Non-steady state modeling of wheel-rail contact problem
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Fecha difusión:
Resumen:
Among all the algorithms to solve the wheel–rail contact problem, Kalker's FastSim has become the most useful computation tool since it combines a low computational cost and enough precision for most of the typical railway ...[+]
Palabras clave: Wheel–rail contact , Non-steady state , Railway simulation , Variable normal load
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Vehicle System Dynamics. (issn: 0042-3114 ) (eissn: 1744-5159 )
DOI: 10.1080/00423114.2012.713499
Editorial:
Taylor & Francis
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1080/00423114.2012.713499
Tipo: Artículo

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