- -

Desarrollo de audiencias a través del estudio de bases de datos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Desarrollo de audiencias a través del estudio de bases de datos

Show full item record

Segura Martínez, T. (2014). Desarrollo de audiencias a través del estudio de bases de datos. http://hdl.handle.net/10251/54802.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/54802

Files in this item

Item Metadata

Title: Desarrollo de audiencias a través del estudio de bases de datos
Author:
Director(s): Giménez Chornet, Vicent
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Servicio de Alumnado - Servei d'Alumnat
Read date / Event date:
2014-09-23
Issued date:
Abstract:
[EN] What are the relations between our audiences and our cultural organisation? Do we know the audiences' consumption and behavioural patterns? How did they hear about our concerts? How often do they attend our concert ...[+]


[ES] Analizar cómo se relacionan los públicos con nuestra organización cultural, cuales son sus pautas de consumo, cómo se han enterado de nuestro evento, con cuánta frecuencia asisten a nuestro espectáculo y, lo que es ...[+]
Subjects: Marketing de las artes , Desarroll de audiencias , Desarrollo de públicos , Nuevos públicos , CRM , Bases de datos , Classical Music , Palau de la Música de Valencia , Arts marketing , Audience development , New audiences , Database
Copyrigths: Cerrado
degree: Máster Universitario en Gestión Cultural-Màster Universitari en Gestió Cultural
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record