- -

El turismo chino en España: promoción y adaptación de hoteles

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El turismo chino en España: promoción y adaptación de hoteles

Show full item record

Yang, Q. (2015). El turismo chino en España: promoción y adaptación de hoteles. http://hdl.handle.net/10251/55256.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/55256

Files in this item

Item Metadata

Title: El turismo chino en España: promoción y adaptación de hoteles
Author:
Director(s): González Pastor, Diana María
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2015-09-14
Issued date:
Abstract:
China está a las puertas de convertirse en el primer emisor turístico en el contexto mundial, por lo que la industria turística española tiene un reto ante sí para dar respuesta a la creciente demanda por parte de los ...[+]


China is about to take the world lead in outbound tourism and therefore the Spanish tourism industry is faced with the challenge of an increasing Chinese tourism demand. Although there are previous studies on the adaptation ...[+]
Subjects: Promoción turística , Estudios de mercado , Tourism studies , Chinese market , Hotels , Chinese tourists , Adaptation , Promotion , Hoteles , Turistas chinos , Adaptación , Promoción
Copyrigths: Cerrado
degree: Grado en Gestión Turística-Grau en Gestió Turística
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record