- -

Preproducció del documental sobre l'evolució del Camí de Sant Jaume: 'Experiència o negoci? La història d'una fletxa groga'

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Preproducció del documental sobre l'evolució del Camí de Sant Jaume: 'Experiència o negoci? La història d'una fletxa groga'

Mostrar el registro completo del ítem

Brotons García, C. (2015). Preproducció del documental sobre l'evolució del Camí de Sant Jaume: 'Experiència o negoci? La història d'una fletxa groga'. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/56229

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/56229

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Preproducció del documental sobre l'evolució del Camí de Sant Jaume: 'Experiència o negoci? La història d'una fletxa groga'
Autor: Brotons García, Cristina
Director(es): Pavia Cogollos, José
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Fecha acto/lectura:
2015-09-15
Fecha difusión:
Resumen:
El Camí de Sant Jaume s’ha anat consolidant amb el pas dels anys com un dels atractius turístics més importants de Galícia. És per això que l’objectiu d’aquest treball consisteix en la descripció detallada del procés i ...[+]


The Way of St. James has been consolidated over the years as one of the most important tourist attractions in Galicia. Therefore, the main objective of this written paper resides on creating a detailed description of the ...[+]
Palabras clave: Preproducció Documental , Preproduction , The way of Saint James , Documentary , Pilgrimage , Peregrinatge , Xacobeo , Comercialització i difusió turística , Llenguatge publicitari , Comercialización y difusión turística , Lenguaje publicitario , Cami Sant Jaume
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem