- -

La técnica del etalonaje. Caso: diferencias entre los archivos ProRes y RAW de la Black Magic Cinema Camera 2.5K.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La técnica del etalonaje. Caso: diferencias entre los archivos ProRes y RAW de la Black Magic Cinema Camera 2.5K.

Show full item record

Ferrer Cebrià, EJ. (2015). La técnica del etalonaje. Caso: diferencias entre los archivos ProRes y RAW de la Black Magic Cinema Camera 2.5K. http://hdl.handle.net/10251/56291.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/56291

Files in this item

Item Metadata

Title: La técnica del etalonaje. Caso: diferencias entre los archivos ProRes y RAW de la Black Magic Cinema Camera 2.5K.
Author:
Director(s): Herráiz Zornoza, Beatriz Timonen, Heikki
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2015-07-15
Issued date:
Abstract:
The idea of this thesis arises from my interest in new technologies applied to film. Specifically for my personal interest in the evolution of colour grading with the arrival of digital cinema. The main objective of this ...[+]
Subjects: Fotografía digital , Color grading , Davinci resolve , Color correction , Blackmagic , Etalonaje , Correccion de color , RAW , Apple ProRes
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record