Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Herráiz Zornoza, Beatriz | es_ES |
dc.contributor.author | Arimany Freixa, Carla | es_ES |
dc.date.accessioned | 2015-10-30T12:21:42Z | |
dc.date.available | 2015-10-30T12:21:42Z | |
dc.date.created | 2015-09-18 | |
dc.date.issued | 2015-10-30 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/56793 | |
dc.description.abstract | El present treball té com a objectiu reconèixer la forma i les tendències que acompanyen els títols de crèdit de sèries policíaques nord-americanes. Per aconseguir aquest objectiu s'han estudiat els elements que porten intrínsecs aquestes seqüències, com el grafisme, la narrativa i les característiques del gènere, passant per una aproximació en l'evolució dels títols de crèdit cinematogràfics i televisius. S'han escollit quatre sèries del gènere molt diferents entre sí per analitzar com s'articulen les seves seqüències d'obertura. Com a conclusions s'han extret varies diferències en relació al ritme del muntatge, a la utilització de grafisme, al significat que pren el so i a la forma de presentar els personatges. No obstant també s'han extret elements comuns, que alguns ja venen heretats de les sèries policíaques dels anys 60 i d'altres que s'han aferrat a les noves tecnologies i han proposat noves tècniques de persuasió, sempre mantenint aquells elements indispensables que permeten reconèixer la temàtica de la sèrie. | es_ES |
dc.description.abstract | This research aims to recognize the form and tendencies that come with northAmerican crime TV series title sequences. To achieve this objective the elements that this title sequence possesses have been studied. These elements we are referring to are the motion graphics, the narrative and police genre features within an approach to the cinematographic and television title sequence evolution. Four very distinctive series but from the same genre have been chosen to analyze how their opening sequences are articulated. The main conclusions reached are that there exist some differences between them in terms of their video editing rhythm, the use of motion graphics, the sound significance and also the way of presenting the main characters. These are only the major differences that have been drawn. However, we found in all shows elements that let the viewer guess the genre even though they are shown in a considerably different way. Some of these elements are inherited from the police series of the 60s and others have clung to the new technologies and new techniques of persuasion. | es_ES |
dc.format.extent | 62 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Títols de crèdit | es_ES |
dc.subject | Sèries de ficció | es_ES |
dc.subject | Crim | es_ES |
dc.subject | Grafisme | es_ES |
dc.subject | Formula narrativa | es_ES |
dc.subject | TV series | es_ES |
dc.subject | Fiction | es_ES |
dc.subject | Graphics | es_ES |
dc.subject | Storytelling | es_ES |
dc.subject | Crime | es_ES |
dc.subject.classification | COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD | es_ES |
dc.subject.other | Máster Universitario en Postproducción Digital-Màster Universitari en Postproducció Digital | es_ES |
dc.title | Estudi dels títols de crèdit en sèries policíaques | es_ES |
dc.type | Tesis de máster | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Arimany Freixa, C. (2015). Estudi dels títols de crèdit en sèries policíaques. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/56793 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\27269 | es_ES |