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Application of the two-step Lax and Wendroff FCT and the CE-SE method to flow transport in wall-flow monoliths

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Application of the two-step Lax and Wendroff FCT and the CE-SE method to flow transport in wall-flow monoliths

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Serrano, JR.; Arnau Martínez, FJ.; Piqueras, P.; García Afonso, Ó. (2014). Application of the two-step Lax and Wendroff FCT and the CE-SE method to flow transport in wall-flow monoliths. International Journal of Computer Mathematics. 91(1):71-84. https://doi.org/10.1080/00207160.2013.783206

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/60254

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Título: Application of the two-step Lax and Wendroff FCT and the CE-SE method to flow transport in wall-flow monoliths
Autor: Serrano, J. R. Arnau Martínez, Francisco José Piqueras, P. García Afonso, Óscar
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario CMT-Motores Térmicos - Institut Universitari CMT-Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Gas dynamic codes are computational tools applied to the analysis of air management in internal combustion engines. The governing equations in one-dimensional elements are approached assuming compressible unsteady ...[+]
Palabras clave: diesel particulate filter , Shock-capturing methods , Lax and Wendroff , CE-SE , FCT
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
International Journal of Computer Mathematics. (issn: 0020-7160 )
DOI: 10.1080/00207160.2013.783206
Editorial:
Taylor & Francis
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1080/00207160.2013.783206
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//DPI2010-20891-C02-02/ES/ELABORACION DE MODELOS TERMOFLUIDODINAMICOS Y TECNICAS EXPERIMENTALES PARA DESARROLLAR UN COLECTOR DE ESCAPE MULTIFUNCIONAL CON UN FILTRO DE PARTICULAS DIESEL INTEGRADO/
Agradecimientos:
This work has been partially supported by the Spanish Ministerio de Ciencia e Innovacion through grant number DPI2010-20891-C02-02.
Tipo: Artículo

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