- -

EL JINGLE PUBLICITARIO

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

EL JINGLE PUBLICITARIO

Show full item record

Grifo Mas, S. (2015). EL JINGLE PUBLICITARIO. http://hdl.handle.net/10251/60591.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/60591

Files in this item

Item Metadata

Title: EL JINGLE PUBLICITARIO
Author:
Director(s): Sales Ortiz, Eva María
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2015-09-24
Issued date:
Abstract:
[EN] This final degree work exposes the relacionship between music and image in advertising. We'll use the Coca Cola in Spain example and, get cross a selection into representative spots with his relacionship between ...[+]


[ES] Este Trabajo Final de Grado se adentra en la relación existente entre música e imagen en la publicidad. Para ello, utilizaremos el caso de Coca Cola en España y, a través de una selección de sus spots más representativos ...[+]
Subjects: Música , Coca Cola , Spot , Publicidad , Audiovisual
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record