- -

Turismo y ciudad : el turismo urbano como agente de transformación del “producto ciudad”

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Turismo y ciudad : el turismo urbano como agente de transformación del “producto ciudad”

Show full item record

Peña Sanz, E. (2015). Turismo y ciudad : el turismo urbano como agente de transformación del “producto ciudad”. http://hdl.handle.net/10251/62238.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/62238

Files in this item

Item Metadata

Title: Turismo y ciudad : el turismo urbano como agente de transformación del “producto ciudad”
Author: Peña Sanz, Elena
Director(s): Pérez Igualada, Javier
Read date / Event date:
2015-09
Issued date:
Abstract:
El turismo urbano es un fenómeno complejo con impacto en el conjunto de la realidad urbana de muchas ciudades españolas. Los territorios donde se posa el turismo experimentan profundas transformaciones y mutaciones cuando ...[+]


Urban turism is a complex reality with significant influence in many spanish cities and towns. Turistic areas reflect significant evolution and transformation when they are affected by insostenible increments in the touristic ...[+]
Subjects: Turismo urbano , Turismo cultural , Ciudad turística , Marketing urbano , Gentrificación , Urbanismo , Efecto Guggenheim , Ordenación del territorio , Urban tourism , Cultural tourism , Tourist city , Urban marketing , Gentrification , Urbanism , Bilbao effect
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Arquitectura Avanzada, Paisaje, Urbanismo y Diseño-Màster Universitari en Arquitectura Avançada, Paisatge, Urbanisme i Disseny
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record