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Open World Streaming: Automatic memory management in open world games without loading screens

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Open World Streaming: Automatic memory management in open world games without loading screens

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Juan Pérez, A. (2016). Open World Streaming: Automatic memory management in open world games without loading screens. http://hdl.handle.net/10251/63979.

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Metadatos del ítem

Título: Open World Streaming: Automatic memory management in open world games without loading screens
Autor: Juan Pérez, Alejandro
Director(es): Mollá Vayá, Ramón Pascual
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Fecha acto/lectura:
2016-04-27
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Open world games are among the most appreciated games by players. They provide users the chance to explore a big world and they are very immersive. Open world games grant players the freedom to take any decision and ...[+]


[ES] Los videojuegos de mundo abierto son muy populares hoy en día y cada vez más. Generalmente este tipo de videojuegos tiene una cantidad de recursos tan grande que no caben en memoria principal. Por ello es necesario ...[+]
Palabras clave: Open worlds , Video game , Game engine , World Streaming , Mundo abierto , Videojuego , Motor
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

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