Resumen:
|
El present treball es centra en el desenvolupament del pla de comunicació d’una
associació sense ànim de lucre, l’Associació Valenciana de Meteorologia Josep Peinado
(AVAMET). He elegit aquest projecte degut a la meva ...[+]
El present treball es centra en el desenvolupament del pla de comunicació d’una
associació sense ànim de lucre, l’Associació Valenciana de Meteorologia Josep Peinado
(AVAMET). He elegit aquest projecte degut a la meva pertinència a l’associació i a les
ganes d’ajudar-la a créixer encara més.
També, m’he centrat en millorar la imatge corporativa de l’associació, on no s’ha
modificat la marca per la qual ja es coneixia a la mateixa. Ha sigut analitzada en
profunditat i s’ha realitzat una proposta de disseny de logotip que s’ha portat a terme
aprofitant el canvi de denominació aprovat a inicis del 2016. El resultat es pot consultar
a l’annex adjuntat.
L'objectiu principal del pla de comunicació és optimitzar el flux de la informació entre els
socis de l'associació organitzant una comunicació eficient de cara als integrants de la
mateixa i també de cara als possibles futurs socis o col·laboradors, donant a conèixer
les activitats i finalitats de la mateixa, així com informar i comunicar els objectius, valors
i interessos a organismes i entitats públiques o privades de la nostra comunitat que
podrien estar interessades en col·laborar amb l'associació.
[-]
This work focuses on the development of the communication plan of a non-profit
organization, the Valencian Association of Meteorology Josep Peinado (AVAMET). I
chose this project because I belong to the association and ...[+]
This work focuses on the development of the communication plan of a non-profit
organization, the Valencian Association of Meteorology Josep Peinado (AVAMET). I
chose this project because I belong to the association and with the desire to help it grow
even more.
In addition, I have focused on improving the corporate image of the association, which
has not changed for the brand which was already known. Have been analysed in depth
and has made a proposal for a logo design that has been carried out using the name
change approved in early 2016. The results are available on the attached annex.
The main objective of the communication plan is to optimize the flow of information
between the members of the association organizing an efficient communication for the
members and as well, to potential future partners or collaborators, presenting the
activities and purposes, as well as inform and communicate the goals, values and
interests in organizations and public and private our community who might be interested
in collaborating with the association.
[-]
|