- -

Análisis y diseño de un plan de comunicación online para la Revista CAR

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis y diseño de un plan de comunicación online para la Revista CAR

Show full item record

Galbis Fuentes, AL. (2016). Análisis y diseño de un plan de comunicación online para la Revista CAR. http://hdl.handle.net/10251/70086

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/70086

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis y diseño de un plan de comunicación online para la Revista CAR
Author: Galbis Fuentes, Antonio Luis
Director(s): Díez Somavilla, Rebeca
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2016-07-18
Issued date:
Abstract:
CAR Magazine es una edición impresa británica de motor cuyo formato se exporta a distintos países alrededor del mundo. En el año 2007 se estrenó en España donde se conoce simplemente como ‘CAR’. Su difusión es a nivel ...[+]


CAR Magazine is a British automotive edition whose format is exported to different countries around the world. In 2007 it was released in Spain where it is known as 'CAR'. Its diffusion is nationwide and its periodicity ...[+]
Subjects: Plan de comunicación , Magazines online , Comunicación online , Revistas online , Marketing digital , Social Media , Communication plan
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record