- -

La evaluación como instrumento de formación para el aprendizaje a través de los laboratorios remotos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La evaluación como instrumento de formación para el aprendizaje a través de los laboratorios remotos

Show full item record

Albert Gómez, MJ.; García Pérez Calabuig, M.; Díaz Orueta, G. (2016). La evaluación como instrumento de formación para el aprendizaje a través de los laboratorios remotos. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 14(1):377-406. doi:10.4995/redu.2016.5788.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/70170

Files in this item

Item Metadata

Title: La evaluación como instrumento de formación para el aprendizaje a través de los laboratorios remotos
Secondary Title: The evaluation as a tool for training of learning through the remote laboratories
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The article provides information about the evaluation process that were conducted during the design of the RIPLECS instructional approach, system remote labs, evaluation methodologies and lifelong learning. The ...[+]


[ES] El presente artículo proporciona información sobre el proceso de evaluación como instrumento de formación dentro del proyecto RIPLECS basado en sistemas de laboratorios remotos, metodologías de evaluación y aprendizaje ...[+]
Subjects: Distance education , e-learning , Evaluation methodologies , Lifelong learning , Simulations , Pedagogical issues , Educación a distancia , Metodologías de evaluación , Aprendizaje permanente , Simulaciones , Cuestiones pedagógicas
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2016.5788
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2016.5788
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record