- -

La postproducción en el videoclip: herramienta de la identidad visual y social

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La postproducción en el videoclip: herramienta de la identidad visual y social

Show full item record

Villoria Martín, L. (2016). La postproducción en el videoclip: herramienta de la identidad visual y social. http://hdl.handle.net/10251/70243.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/70243

Files in this item

Item Metadata

Title: La postproducción en el videoclip: herramienta de la identidad visual y social
Author:
Director(s): Herráiz Zornoza, Beatriz
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2016-07-14
Issued date:
Abstract:
El presente trabajo de investigación ahonda en la relación entre la postproducción del videoclip y la identidad del artista. Se recoge la naturaleza del videoclip para extraer teorías que ayuden en los posteriores análisis, ...[+]


The present reseach work analyze the postproduction involved in videoclip. It collects the videoclip's nature in order to develop new theories that aids in following analysis, which are a summary and a comparison of the ...[+]
Subjects: Montaje audiovisual , Postproducción , Videoclip , Narrativa , Música , Grafismo , Investigación , Tendencias , Visual identity
Copyrigths: Cerrado
degree: Máster Universitario en Postproducción Digital-Màster Universitari en Postproducció Digital
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record