- -

Valencia y la Ruta de la Seda: análisis de un nuevo producto turístico

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Valencia y la Ruta de la Seda: análisis de un nuevo producto turístico

Show full item record

Piña Fort, S. (2016). Valencia y la Ruta de la Seda: análisis de un nuevo producto turístico. http://hdl.handle.net/10251/70245.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/70245

Files in this item

Item Metadata

Title: Valencia y la Ruta de la Seda: análisis de un nuevo producto turístico
Author:
Director(s): Muszynski, Michaela
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2016-07-15
Issued date:
Abstract:
[EN] The rooted historic tradition related to silk manufacture in the city of Valencia comes until our days and, thanks to the project Silk Road of the UNESCO, the city could become the centre of attention at an international ...[+]


[ES] La arraigada tradición histórica relacionada con la manufactura de la seda que presenta la ciudad de Valencia se extiende hasta nuestros días y, gracias al proyecto Ruta de la Seda de la UNESCO, la ciudad puede ...[+]
Subjects: Tourism , Silk Road , Valencia , Lonja de la Seda , Intercultural , Promotion , Tradition , Ruta de la Seda , Promoción turística
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Gestión Turística-Grau en Gestió Turística
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record