- -

La escritura académica en el posgrado: la perspectiva del estudiante. Un estudio de caso.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La escritura académica en el posgrado: la perspectiva del estudiante. Un estudio de caso.

Show full item record

Vargas Franco, A. (2016). La escritura académica en el posgrado: la perspectiva del estudiante. Un estudio de caso. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 14(1):99-130. doi:10.4995/redu.2016.5807.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/70643

Files in this item

Item Metadata

Title: La escritura académica en el posgrado: la perspectiva del estudiante. Un estudio de caso.
Secondary Title: Academic writing in graduate studies: A students’ perspective. A case study
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Conceptions, points of view and representations on the academic writing of a Colombian graduate student are described and analyzed in this paper. The aim of this study is to show the difficulties and achievements ...[+]


[ES] En este artículo se describen y analizan las concepciones, puntos de vista y representaciones sobre la escritura académica de una estudiante de posgrado de una maestría en enseñanza de las Ciencias Naturales en una ...[+]
Subjects: Academic Writing , Identity , Student’s Perspective , Thesis , Community Of Practice , Institutional Policies , Escritura Académica , Tesis Doctoral , Políticas Institucionales
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2016.5807
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2016.5807
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record