- -

Desarrollo de un videojuego mediante Unity: MushChan Run

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Desarrollo de un videojuego mediante Unity: MushChan Run

Show full item record

García Gallart, S. (2016). Desarrollo de un videojuego mediante Unity: MushChan Run. http://hdl.handle.net/10251/70826.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/70826

Files in this item

Item Metadata

Title: Desarrollo de un videojuego mediante Unity: MushChan Run
Author:
Director(s): Lluch Crespo, Javier
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Read date / Event date:
2016-09-14
Issued date:
Abstract:
[ES] En este proyecto vamos a desarrollar un videojuego para móvil usando Unity y C#. Consiste en que el personaje está corriendo sin parar, y tienes que conseguir llegar lo más lejos posible sin morir, recogiendo el ...[+]


[EN] In this project we are going to develop a mobile phone game using Unity and C#. It consists on a character which is constantly running, and you have to get as far as you can without dying, picking the maxim number ...[+]
Subjects: Videojuego , Unity , C# , Móvil , Monedas , Enemigo , Videogame , Shop
Copyrigths: Cerrado
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record