- -

Analysis of first and foreign language use in Content and Language Integrated Learning (CLIL) classrooms

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Analysis of first and foreign language use in Content and Language Integrated Learning (CLIL) classrooms

Mostrar el registro completo del ítem

Temirova, F.; Westall Pixton, DL. (2015). Analysis of first and foreign language use in Content and Language Integrated Learning (CLIL) classrooms. Procedia Social and Behavioral Sciences. 178:217-221. doi:10.1016/j.sbspro.2015.03.184

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/73830

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Analysis of first and foreign language use in Content and Language Integrated Learning (CLIL) classrooms
Autor: Temirova, Farida Westall Pixton, Debra Lynne
Editor: Spanish Assoc Language & Literature Educ; Univ Politecnica Valencia; Univ Valencia
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Resumen:
This paper describes our on-going research into first and foreign language use in Content and Language Integrated Learning (CLIL) classrooms. First, we compiled a corpus for indirect observation of twenty YouTube videos ...[+]
Palabras clave: Content and Language Integrated Learning (CLIL) , Language use , Teaching methodology , English language learning , European Union
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.03.184
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.03.184
Título del congreso: 15TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF THE SPANISH ASSOCIATION OF LANGUAGE AND LITERATURE EDUCATION
Lugar del congreso: Valencia, SPAIN
Fecha congreso: NOV 19-21, 2014
Tipo: Artículo Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem