- -

Anàlisi de l’estratègia social media de la web Pantallas Amigas i proposta d’un pla d’actuació a les xarxes socials per a reduir els casos de cyberbullying entre els adolescents

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Anàlisi de l’estratègia social media de la web Pantallas Amigas i proposta d’un pla d’actuació a les xarxes socials per a reduir els casos de cyberbullying entre els adolescents

Mostrar el registro completo del ítem

Brotons García, C. (2016). Anàlisi de l’estratègia social media de la web Pantallas Amigas i proposta d’un pla d’actuació a les xarxes socials per a reduir els casos de cyberbullying entre els adolescents. http://hdl.handle.net/10251/75419.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/75419

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Anàlisi de l’estratègia social media de la web Pantallas Amigas i proposta d’un pla d’actuació a les xarxes socials per a reduir els casos de cyberbullying entre els adolescents
Autor:
Director(es): Cabrera Méndez, Margarita Díez Somavilla, Rebeca
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Fecha acto/lectura:
2016-09-21
Fecha difusión:
Resumen:
L afinitat que ha nascut entre els adolescents i les noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) suposa l accés a un gran ventall de possibilitats i, al mateix temps planteja noves circumstàncies que poden ...[+]
Palabras clave: Bullying , Cyberbullying , Xarxes socials , TIC , Educació , Adolescents
Derechos de uso: Cerrado
Titulación: Máster Universitario en Contenidos y Aspectos Legales en la Sociedad de la Información-Màster Universitari en Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació
Tipo: Tesis de máster

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem