Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Cabrera Méndez, Margarita | es_ES |
dc.contributor.advisor | Díez Somavilla, Rebeca | es_ES |
dc.contributor.author | Brotons García, Cristina | es_ES |
dc.date.accessioned | 2016-12-20T09:31:21Z | |
dc.date.available | 2016-12-20T09:31:21Z | |
dc.date.created | 2016-09-21 | |
dc.date.issued | 2016-12-20 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/75419 | |
dc.description.abstract | L afinitat que ha nascut entre els adolescents i les noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) suposa l accés a un gran ventall de possibilitats i, al mateix temps planteja noves circumstàncies que poden ser problemàtiques. El cas s agreuja quan aquest perill és desconegut per als pares i mares que han nascut a una època no digital i que per tant existeixen diferències quant al coneixement i domini de les noves tecnologies. En el següent treball fi de màster es pretén fer un estudi d algunes plataformes que lluiten per reduir el cyberbullying (tant a nivell nacional com internacional) , i centrant-se amb Pantallas amigas aconseguir crear un pla d ctuació per a reduir el cyberbullying entre els adolescents (d entre 13 i 18 anys) amb la intencionalitat d informar als adults sobre els usos de les noves tecnologies, mostrant-los el funcionament de les ferramentes i creant una via d ajuda per a que les víctimes menors d edat puguen ser ateses per a trobar una solució. | es_ES |
dc.format.extent | 99 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Bullying | es_ES |
dc.subject | Cyberbullying | es_ES |
dc.subject | Xarxes socials | es_ES |
dc.subject | TIC | es_ES |
dc.subject | Educació | es_ES |
dc.subject | Adolescents | es_ES |
dc.subject.classification | COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD | es_ES |
dc.subject.classification | BIBLIOTECONOMIA Y DOCUMENTACION | es_ES |
dc.subject.other | Máster Universitario en Contenidos y Aspectos Legales en la Sociedad de la Información-Màster Universitari en Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació | es_ES |
dc.title | Anàlisi de l’estratègia social media de la web Pantallas Amigas i proposta d’un pla d’actuació a les xarxes socials per a reduir els casos de cyberbullying entre els adolescents | es_ES |
dc.type | Tesis de máster | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Instituto de Diseño para la Fabricación y Producción Automatizada - Institut de Disseny per a la Fabricació i Producció Automatitzada | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Brotons García, C. (2016). Anàlisi de l’estratègia social media de la web Pantallas Amigas i proposta d’un pla d’actuació a les xarxes socials per a reduir els casos de cyberbullying entre els adolescents. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/75419 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\56028 | es_ES |