- -

Construction and Evaluation of Scenarios as a Learning Strategy through Modelling-Simulation

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Construction and Evaluation of Scenarios as a Learning Strategy through Modelling-Simulation

Mostrar el registro completo del ítem

Peñaloza Figueroa, JL.; Vargas Perez, C. (2015). Construction and Evaluation of Scenarios as a Learning Strategy through Modelling-Simulation. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 2(1):40-62. doi:10.4995/muse.2015.2245.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/76846

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Construction and Evaluation of Scenarios as a Learning Strategy through Modelling-Simulation
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] From a systemic perspective and in the context of an increasing generalization in the use of new technologies and the change in the educational paradigm -which emphasizes guided and autonomous learning-, the learning ...[+]
Palabras clave: New technologies , Logical reasoning , Instrumental skills , Scenarios , Interactivity , Modelling and simulation
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (eissn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2015.2245
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2015.2245
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem