- -

Mobile learning vs. traditional classroom lessons: A comparative study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Mobile learning vs. traditional classroom lessons: A comparative study

Mostrar el registro completo del ítem

Furió Ferri, D.; Juan, M.; Segui, I.; Vivó Hernando, RA. (2015). Mobile learning vs. traditional classroom lessons: A comparative study. Journal of Computer Assisted Learning. 31(3):189-201. https://doi.org/10.1111/jcal.12071

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/77891

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Mobile learning vs. traditional classroom lessons: A comparative study
Autor: Furió Ferri, David Juan, M.-Carmen Segui, I. Vivó Hernando, Roberto Agustín
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Fecha difusión:
Resumen:
Different methods can be used for learning, and they can be compared in several aspects, especially those related to learning outcomes. In this paper, we present a study in order to compare the learning effectiveness and ...[+]
Palabras clave: Augmented reality , IPhone game , Learning outcomes , Mobile game-based learning
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Journal of Computer Assisted Learning. (issn: 0266-4909 ) (eissn: 1365-2729 )
DOI: 10.1111/jcal.12071
Editorial:
Wiley
Versión del editor: http://dx.doi. org/10.1111/jcal.12071
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TIN2009-14319-C02-01/ES/Desarrollo Y Validacion De Sistemas De Realidad Aumentada Para Aprendizaje-Entretenimiento/
Agradecimientos:
This work was funded by the Spanish Government, APRENDRA project (TIN2009-14319-C02). We would like to thank the following for their contributions: Noemi Rando, Encarna Torres, Sonia, Severino Gonzalez, M. Jose Vicent, ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem