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Dominar la exhibición del museo MAS utilizando GGULIVRR

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Dominar la exhibición del museo MAS utilizando GGULIVRR

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Büchsenschütz Cardoso, C. (2016). Dominar la exhibición del museo MAS utilizando GGULIVRR. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/78185

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Title: Dominar la exhibición del museo MAS utilizando GGULIVRR
Author: Büchsenschütz Cardoso, Carla
Director(s): Coll Aliaga, Peregrina del Carmen
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Matemática Aplicada - Departament de Matemàtica Aplicada
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Read date / Event date:
2016-08-01
Issued date:
Abstract:
[EN] The goal of the Project was to create a GGULIVRR game or similar to attract youngsters aged 16 to 18 to the exhibition Antwerpen à la Carte from the Musesum Aan de Stroom (MAS) in Antwerp. This target group was chosen ...[+]


[ES] La finalidad del proyecto era crear un juego GGULIVRR o similar para atraer a adolescentes con una edad de 16 a 18 años a la exhibición de "Antwerpen à la Carte" en el Museum Aan de Stroom (MAS) en Amberes. Para ...[+]
Subjects: GGULIVRR , Attract youngsters , Interactive game simulation , Location , Questions , Clusters , Exhibition , Food waste balance , Buildings , Boycotts , characters
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería en Diseño Industrial y Desarrollo de Productos-Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

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