- -

Análisis del impacto de los principales museos de Asia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis del impacto de los principales museos de Asia

Show full item record

Hua, S. (2015). Análisis del impacto de los principales museos de Asia. Culturas. Revista de Gestión Cultural. 2(2):49-68. doi:10.4995/cs.2015.4148

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/79328

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis del impacto de los principales museos de Asia
Secondary Title: Analysis of the impact of the major museums in Asia
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Today, Museum and Institutions have tried to adapt the change of society and technology, and the social networks are the best way to create this environment. In recent years, Western museums and Institutions have been ...[+]


[ES] Actualmente, las instituciones museísticas han intentado adaptarse al cambio de la sociedad y tecnología, las redes sociales son la forma más adecuada para crear este ambiente. En los últimos años las instituciones ...[+]
Subjects: Museo , Redes sociales , Museo asiático , Museum , Social networks , Asian museum
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Culturas. Revista de Gestión Cultural. (eissn: 2386-7515 )
DOI: 10.4995/cs.2015.4148
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/cs.2015.4148
Type: Artículo

References

Acera, M. Á., 2014. Análisis de la actividad en twitter. En: Analítica web 2.0. Madrid: Anaya multimedia

Fernandez, P. B., y J. Celaya, 2009. La visibilidad de los museos en la Web 2.0. Madrid: Dosdoce, Abanlex.

Fumero, A., y G. Roca, F. S. Vacas, 2007. Web 2.0. Madrid: Fundación Orange Espa-a. [+]
Acera, M. Á., 2014. Análisis de la actividad en twitter. En: Analítica web 2.0. Madrid: Anaya multimedia

Fernandez, P. B., y J. Celaya, 2009. La visibilidad de los museos en la Web 2.0. Madrid: Dosdoce, Abanlex.

Fumero, A., y G. Roca, F. S. Vacas, 2007. Web 2.0. Madrid: Fundación Orange Espa-a.

Gomez, G. C. y M.F. Torruella, 2013. Redes sociales y museo,cambio en la interación cultural. Barcelona: HERMUS - Heritage and Museography.

Orduña Malea, E., y I. Aguillo, 2014. Cibermetría. Midiendo el espacio red. Barcelona: UOC.

[-]

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record