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A VR-Based Serious Game for Studying Emotional Regulation in Adolescents

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A VR-Based Serious Game for Studying Emotional Regulation in Adolescents

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Rodriguez Ortega, A.; Rey, B.; Vara, MD.; Wrzesien, M.; Alcañiz Raya, ML.; Baños, RM.; Pérez Lopez, DC. (2015). A VR-Based Serious Game for Studying Emotional Regulation in Adolescents. IEEE Computer Graphics and Applications. 35(1):65-73. doi:10.1109/MCG.2015.8

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/79716

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Metadatos del ítem

Título: A VR-Based Serious Game for Studying Emotional Regulation in Adolescents
Autor: Rodríguez Ortega, Alejandro Rey, Beatriz Vara, Mª Dolores Wrzesien, Maja Alcañiz Raya, Mariano Luis Baños, Rosa María Pérez López, David Clemente
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] We all use more or less adapted strategies to confront adverse emotional situations in our lives without being psychologically affected. Emotional Regulation (ER) strategies that we use determine the way in which we ...[+]
Palabras clave: Serious Games , Virtual Reality , Emotional Regulation , Unity3D , ECG
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
IEEE Computer Graphics and Applications. (issn: 0272-1716 ) (eissn: 1558-1756 )
DOI: 10.1109/MCG.2015.8
Editorial:
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1109/MCG.2015.8
Tipo: Artículo

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