- -

BIG-DATA and the Challenges for Statistical Inference and Economics Teaching and Learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

BIG-DATA and the Challenges for Statistical Inference and Economics Teaching and Learning

Mostrar el registro completo del ítem

Peñaloza Figueroa, J.; Vargas Perez, C. (2017). BIG-DATA and the Challenges for Statistical Inference and Economics Teaching and Learning. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 4(1):64-87. doi:10.4995/muse.2017.6350.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/79730

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: BIG-DATA and the Challenges for Statistical Inference and Economics Teaching and Learning
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
The  increasing  automation  in  data  collection,  either  in  structured  orunstructured formats, as well as the development of reading, concatenation and comparison algorithms and the growing analytical skills which ...[+]
Palabras clave: New technologies , Paradigm , Logical reasoning , Instrumental skills , Scenarios , Interactivity , Modelling and simulation
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (issn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2017.6350
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2017.6350
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem