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Teaching chemistry with sustainability

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Rojas-Fernández, AG.; Aguilar-Santelises, L.; Cruz Millán, M.; Aguilar-Santelises, M.; García -Del Valle, A. (2017). Teaching chemistry with sustainability. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. 4(1):102-121. https://doi.org/10.4995/muse.2017.6462

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/79736

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Título: Teaching chemistry with sustainability
Autor: Rojas-Fernández, Antonia G. Aguilar-Santelises, Leonor Cruz Millán, Margarita Aguilar-Santelises, Miguel García -del Valle, Araceli
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Increased awareness on a critical association between the natural environment and human development gave rise multiple projects, aiming to protect the natural environment and to preserve it for future generations. ...[+]
Palabras clave: Education , Sustainability , Green chemistry , Microscale , Experimental chemistry
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences. (issn: 2341-2593 )
DOI: 10.4995/muse.2017.6462
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/muse.2017.6462
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UNAM/PAPIME/PE-210815/MX/Fortalecimiento de la docencia del área de bioquímica de la carrera de QFB de la FES Zaragoza, mediante el desarrollo de habilidades de los profesores en el uso de las TIC y su incorporación al proceso enseñanza aprendizaje/
Agradecimientos:
This project was supported by UNAM (DGAPA PAPIME PE210815).
Tipo: Artículo

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Anastas P.T. and Warner J.C. (1998). Green Chemistry. New York: Oxford University Press.

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