- -

La opinión de los estudiantes sobre metodologías docentes

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

La opinión de los estudiantes sobre metodologías docentes

Show full item record

Carbó, S.; Meseguer, S.; Juan, P. (2017). La opinión de los estudiantes sobre metodologías docentes. Modelling in Science Education and Learning. 10(1):193-198. https://doi.org/10.4995/msel.2017.6677

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/79853

Files in this item

Item Metadata

Title: La opinión de los estudiantes sobre metodologías docentes
Secondary Title: The opinion of students on teaching methods
Author: Carbó, S. Meseguer, S. Juan, P.
Issued date:
Abstract:
[EN] We conducted an investigation into certain methodologies described by Finkel in his book((Teaching withyour mouth shut)). This research consists of an assessment carried out by students from I.E.S. ...[+]


[ES] Se realiza una investigación sobre ciertas metodologías descritas por Finkel en su libro «Como dar clase con la boca cerrada». Esta investigación consiste en una valoración que realizan los alumnos del I.E.S. Bovalar ...[+]
Subjects: Investigación educativa , Metodologías didácticas , Metodologías participativas , Aprendizaje significativo , Competencias básicas , Estrategias didácticas , Educational research , Didactic methodologies , Participatory methodologies , Meaningful learning , Basic skills , Teaching strategies
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
Modelling in Science Education and Learning. (eissn: 1988-3145 )
DOI: 10.4995/msel.2017.6677
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/msel.2017.6677
Type: Artículo

References

Finkel, D. 2008. Como dar clase con la boca cerrada. 1ra Edición. València: Publicaciones de la Universitat de València. ISBN 978-84-370-6860-2.

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record