Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author | Moreno Ramón, Héctor | |
dc.contributor.author | Gisbert Blanquer, Juan Manuel | |
dc.contributor.author | Ibañez Asensio, Sara | es_ES |
dc.date.accessioned | 2010-05-12T09:45:02Z | |
dc.date.available | 2010-05-12T09:45:02Z | |
dc.date.issued | 2010-05-12T09:45:02Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/8011 | |
dc.description.abstract | L'estructura del sòl és un dels paràmetres que més influïxen en les característiques de cada un dels diferents horitzons d'un perfil. El seu tipus, classe i grau són paràmetres definibles que han de ser reconeguts i anotats per a l'enteniment i caracterització dels sòls. | en_EN |
dc.language | Catalán | en_EN |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | en_EN |
dc.subject | Estructura | en_EN |
dc.subject | Sòl | es_ES |
dc.subject.classification | PRODUCCION VEGETAL | es_ES |
dc.title | L'estructura del sòl | en_EN |
dc.type | Objeto de aprendizaje | en_EN |
dc.lom.learningResourceType | Artículo Docente | en_EN |
dc.lom.interactivityLevel | Medio | en_EN |
dc.lom.semanticDensity | Medio | en_EN |
dc.lom.intendedEndUserRole | Alumno | en_EN |
dc.lom.context | Primer ciclo | en_EN |
dc.lom.difficulty | Fácil | en_EN |
dc.lom.typicalLearningTime | 10 | en_EN |
dc.lom.educationalLanguage | Catalán | en_EN |
dc.upv.convocatoriaDocenciaRed | 2009-1 | en_EN |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Agrónomos - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Agrònoms | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Moreno Ramón, H.; Gisbert Blanquer, JM.; Ibañez Asensio, S. (2010). L'estructura del sòl. http://hdl.handle.net/10251/8011 | es_ES |