Mostrar el registro completo del ítem
Alcañiz Raya, ML.; Rodríguez Ortega, A.; Rey, B.; Parra Vargas, E. (2014). Using Serious Games to Train Adaptive Emotional Regulation Strategies. Lecture Notes in Computer Science. 8531:541-549. https://doi.org/10.1007/978-3-319-07632-4_51
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/80614
Título: | Using Serious Games to Train Adaptive Emotional Regulation Strategies | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Emotional Regulation (ER) strategies allow people to influence the emotions they feel, when they feel them, how they experience them, and how they express them in any situation. Deficiencies or deficits in ER strategies ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://doi.org/10.1007/978-3-319-07632-4_51 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
This study was funded by Vicerrectorado de Investigación de la Universitat Politècnica de València, Spain, PAID-06-2011, R.N. 1984; by Ministerio de Educación y Ciencia, Spain, Project Game Teen (TIN2010-20187) and partially ...[+]
|
|
Tipo: |
|