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Assessing the intangibles transferred in franchise businesses

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Assessing the intangibles transferred in franchise businesses

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Rodríguez, A.; Caballer Mellado, V.; Guadalajara Olmeda, MN. (2011). Assessing the intangibles transferred in franchise businesses. Service Business. 5(1):29-46. doi:10.1007/s11628-011-0100-3

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/81261

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Título: Assessing the intangibles transferred in franchise businesses
Autor: Rodríguez, Axel Caballer Mellado, Vicente Guadalajara Olmeda, María Natividad
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In franchise systems, trade relationships between the franchisor and franchisee to exchange intangible resources for a franchise fee and subsequent payments are set up. This article provides data obtained by personal ...[+]
Palabras clave: Franchise , Franchise fee , Intangible resources , Relationship , Royalties , Value
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Service Business. (issn: 1862-8516 ) (eissn: 1862-8508 )
DOI: 10.1007/s11628-011-0100-3
Editorial:
Springer Verlag (Germany)
Versión del editor: http://doi.org/10.1007/s11628-011-0100-3
Tipo: Artículo

Localización


 

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