- -

How EFL students can use Google to correct their “untreatable” written errors

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

How EFL students can use Google to correct their “untreatable” written errors

Mostrar el registro completo del ítem

Geiller, L. (2014). How EFL students can use Google to correct their “untreatable” written errors. The EuroCALL Review. 22(2):26-45. doi:10.4995/eurocall.2014.3633.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/81755

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: How EFL students can use Google to correct their “untreatable” written errors
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents the findings of an experiment in which a group of 17 French post-secondary EFL learners used Google to self-correct several “untreatable” written errors. Whether or not error correction leads to ...[+]
Palabras clave: Data-driven learning , Google-driven language learning , learner autonomy , Error treatment , Self-correction , Language awareness
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2014.3633
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://polipapers.upv.es/index.php/eurocall/article/view/3633
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem