- -

Integrating Multimedia ICT Software in Language Curriculum: Students’ Perception, Use, and Effectivenes

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Integrating Multimedia ICT Software in Language Curriculum: Students’ Perception, Use, and Effectivenes

Mostrar el registro completo del ítem

Penner, N.; Grodek, E. (2014). Integrating Multimedia ICT Software in Language Curriculum: Students’ Perception, Use, and Effectivenes. The EuroCALL Review. 22(1):20-39. https://doi.org/10.4995/eurocall.2014.3637

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/81799

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Integrating Multimedia ICT Software in Language Curriculum: Students’ Perception, Use, and Effectivenes
Autor: Penner, Nikolai Grodek, Elzbieta
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Information and Communication Technologies (ICT) constitute an integral part of the teaching and learning environment in present-day educational institutions and play an increasingly important role in the modern second ...[+]
Palabras clave: CALL , Language learning software , Perception , Independent learning , Tell Me More , Foreign language teaching
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2014.3637
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2014.3637
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem