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Exploring the relationship between co-creation and satisfaction using QCA

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Exploring the relationship between co-creation and satisfaction using QCA

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Navarro, S.; Llinares Millán, MDC.; Garzon, D. (2016). Exploring the relationship between co-creation and satisfaction using QCA. Journal of Business Research. 69(4):1336-1339. doi:10.1016/j.jbusres.2015.10.103

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/83081

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Metadatos del ítem

Título: Exploring the relationship between co-creation and satisfaction using QCA
Autor: Navarro, Susana Llinares Millán, María del Carmen Garzon, Dolores
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
ustomer behavior is one of the key components of value co-creation. Several authors believe that co-creation generates satisfaction. However, few studies exist that focus on that relationship. This study explores the ...[+]
Palabras clave: Value co-creation , Customer satisfaction , fsQCA , Hotel industry , Qualitative comparative analysis
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Journal of Business Research. (issn: 0148-2963 )
DOI: 10.1016/j.jbusres.2015.10.103
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2015.10.103
Tipo: Artículo

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