- -

Comparing the efficacy of digital flashcards versus paper flashcards to improve receptive and productive L2 vocabulary

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Comparing the efficacy of digital flashcards versus paper flashcards to improve receptive and productive L2 vocabulary

Mostrar el registro completo del ítem

Dizon, G.; Tang, D. (2017). Comparing the efficacy of digital flashcards versus paper flashcards to improve receptive and productive L2 vocabulary. The EuroCALL Review. 25(1):3-15. doi:10.4995/eurocall.2017.6964.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84411

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Comparing the efficacy of digital flashcards versus paper flashcards to improve receptive and productive L2 vocabulary
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Several researchers have compared the efficacy of digital flashcards (DFs) versus paper flashcards (PFs) to improve L2 vocabulary and have concluded that using DFs is more effective (Azabdaftari & Mozaheb, 2012; Başoğlu ...[+]
Palabras clave: L2 vocabulary , Flashcards , Computer-assisted language learning , EFL
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2017.6964
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://polipapers.upv.es/index.php/eurocall/article/view/6964
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem