- -

Using Facebook to improve L2 German students’ socio-pragmatic skills

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Using Facebook to improve L2 German students’ socio-pragmatic skills

Mostrar el registro completo del ítem

Harting, A. (2017). Using Facebook to improve L2 German students’ socio-pragmatic skills. The EuroCALL Review. 25(1):26-35. doi:10.4995/eurocall.2017.7014.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84413

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using Facebook to improve L2 German students’ socio-pragmatic skills
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study explores ways of using Facebook as a tool to improve the pragmatic competence of German as a foreign language students in Japan. Nine students of a textbook-based German class (CFER level A2) voluntarily ...[+]
Palabras clave: Facebook , Social Networking Sites , Pragmatic competence , Speech acts , Blended learning , Collaborative learning
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2017.7014
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://polipapers.upv.es/index.php/eurocall/article/view/7014
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem