- -

Profiling language learners in hybrid learning contexts: Learners’ perceptions

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Profiling language learners in hybrid learning contexts: Learners’ perceptions

Mostrar el registro completo del ítem

Lintunen, P.; Mutta, M.; Pelttari, S. (2017). Profiling language learners in hybrid learning contexts: Learners’ perceptions. The EuroCALL Review. 25(1):61-75. doi:10.4995/eurocall.2017.7145.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84415

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Profiling language learners in hybrid learning contexts: Learners’ perceptions
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This article discusses formal and informal foreign language learning before university level. The focus is on beginning university students’ perceptions of their earlier learning experiences, especially in digital ...[+]
Palabras clave: Computer-assisted language learning , Social media , Learner behaviour , Attitude
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2017.7145
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://polipapers.upv.es/index.php/eurocall/article/view/7145
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem