- -

The contributions of social interdisciplinary practices in problem-based learning medicine course.

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

The contributions of social interdisciplinary practices in problem-based learning medicine course.

Mostrar el registro completo del ítem

Da Silva, M.; Costa, P.; Fernandes, MC.; Tavares, AC.; Santana, MN.; Margotto, M. (2015). The contributions of social interdisciplinary practices in problem-based learning medicine course. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 250-257. doi:10.4995/HEAD15.2014.255.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84983

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The contributions of social interdisciplinary practices in problem-based learning medicine course.
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Traditional and basic disciplines of medicine schools are rarely invited to participate of interdisciplinary experiences outside the classroom. Although exists vast literature on problem-based learning medicine courses, ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
ISBN: 9788490483404
Fuente:
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15).
DOI: 10.4995/HEAD15.2014.255
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/255
Título del congreso: First International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 24-26,2015
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem