- -

Expectativas y tensiones en la asesoría de tesis en la Facultad de Educación de la Pontificia Universidad Católica del Perú

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Expectativas y tensiones en la asesoría de tesis en la Facultad de Educación de la Pontificia Universidad Católica del Perú

Show full item record

Revilla, D. (2017). Expectativas y tensiones en la asesoría de tesis en la Facultad de Educación de la Pontificia Universidad Católica del Perú. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(1):277-303. doi:10.4995/redu.2017.6057.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85086

Files in this item

Item Metadata

Title: Expectativas y tensiones en la asesoría de tesis en la Facultad de Educación de la Pontificia Universidad Católica del Perú
Secondary Title: Expectations and tensions moments in the thesis tutoring in the Faculty of Education at the Pontifical Catholic University of Peru
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Universities determine degree methods in order to provide options to students to obtain bachelor’s degree in a short term. In the Faculty of Education at the Pontifical Catholic University of Peru (PUCP) there are ...[+]


[ES] Las universidades determinan modalidades de titulación a fin de brindar opciones a los estudiantes para que se licencien en el corto plazo. En la Facultad de Educación de la Pontificia Universidad Católica del Perú ...[+]
Subjects: Estudiantes de pregrado , Director de tesis , Expectativas sobre tutoría de tesis , Tensiones en la asesoría de tesis , Bachelor students , Thesis director , Expectations thesis tutoring , Tensions in thesis tutoring
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.6057
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.6057
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record